google-ads
2 min. čítania

1.Google Ads na september avizovali novinku v podobe pridania ďalšieho a teda tretieho nadpisu do reklamných inzerátov, plus ďalší popisný riadok, ktorý má vytvoriť priestor pre ďalších 90 znakov textu. Túto novinku nakoniec spustili už na konci augusta, takže sme si ju mohli už aj my reálne vyskúšať. Ponúka nám to skutočne veľa priestoru naviac, preto za nás palec hore.

Novinky-v-google-ads

2. Search Engine Journal si pre nás pripravil top 5 tipov na zlepšenie PPC reklám, ktoré spísal o.i. aj David Ogilvy, široko-ďaleko známy ako „Otec modernej inzercie“. Určite odporúčame prečítať, najmä bod 2. by si malo naštudovať veľa inzerentov, ktorí nielen v PPC svete tlačia výzvy na kúpu v podobe textov ako „Zostávajú posledné 2 kusy!“. Niekedy je to kontraproduktívne.

3. Adespresso si pre nás pripravili tipy pre rozšírenia reklamných inzerátov. Taktiež odporúčame pozrieť, dozviete sa tam okrem iného aj to, že nie je rozšírenie ako rozšírenie a treba sa nato pozerať z pohľadu užívateľov. A teda nie je najlepším riešením pridať všeobecné rozšírenia do všetkých reklamných zostáv, ale radšej sa s tým pohrať trošku individuálnejšie, aby to reklamu dopĺňalo.

4. Ak ste donedávna rušili inzerciu display kampaní pre mobilné aplikácie, vedzte že už to ďalej nebude možné. Google vidí v mobiloch veľký potenciál, a preto takáto možnosť ďalej nebude dostupná. Viac info v článku na searchengineland.com.

5. Zaujímavý článok o zamyslení sa nad budúcnosťou PPC špecialistov nám priniesla Markéta Kabátová, senior PPC špecialistka známa najmä v susednom Česku, ktorá mala predtým rozhovor u Jiřího Rosteckého  pre úspešný portál Mladypodnikatel.cz, kde sa rozprávali aj na tému špecializácie marketérov, či založenia agentúry. Zaujímavé počúvanie aj čítanie, odporúčame!

Zdieľať článok