ako-pisat-blog
2 min. čítania

Písanie článkov je pre blogerov, nie pre eshopy. Veď ja nemám talent písať. O čom by som písala, veď sa venujem len jednému odvetviu. To zaberá kopec času. Nemám tu na to človeka. Nepotrebujem, nemôžem, neviem….stavím sa, že ste sa našli v jednej z týchto viet? Prečo je dôležité využívať obsahový marketing?

ako-pisat-clanok-obsahovy-marketing

Zákazník potrebuje dôverovať

Pri dnešnom rýchlo sa meniacom a presýtenom trhu sa zákazník rozhoduje intuitívne a hlavne rýchlo. Keďže predávate produkt ako ďalší vaši konkurenti, potrebujete mu dodať pocit dôvery, že je na správnom mieste.  V sekundách rozhodovania určite dopomôže, ak na eshope nájde button, ktorý ho odkáže na blog, kde sa vie dozvedieť kúsok viac o produktoch alebo príbuzných témach.

Aj keď to klienti počúvajú dookola, budovanie brandu 🙂

Pokiaľ svojím zákazníkom ponúknete zaujímavé články, určite tým zvýšite šancu, že sa mu vaša značka zapíše v hlave.  V tomto prípade víťazí zapamätateľnosť  a jednoduchosť. Vytvorte im niečo, s čím si vašu značku budú vedieť spojiť. A samozrejme, nezanevrite už na svojich čitateľov a skúste im obsah pridávať pravidelne.

Pán Google tiež rád číta

Algoritmy Google sa neustále menia a sú nepredvídateľné, avšak s istotou vieme povedať, že z organického hľadiska je pridávanie obsahu veľmi dôležité. Google má rád weby, na ktoré sa priebežne a pravidelne pridáva obsah a má ich radšej ako weby, na ktoré sa pridáva obsah sporadicky alebo vôbec.

Priestor k vyjadreniu

Zabudnite na zdĺhavé a nudné články, s ktorými sa budete trápiť celý deň. Vezmite to ako priestor na vyjadrenie k vašim produktom, kvalite, jedinečnosti. Ukážte im v článkoch, že svojim obchodom žijete a zákazníci vás budú milovať. 🙂 A váš čas, ktorý do toho dáte sa vyváži záujmom vašich zákazníkov. Skúste to nebrať ako povinnosť, spravte si pohodlie v kaviarni pri chutnej kávičke a rozjímajte nad svojím biznisom.

Nemusíte utratiť ani peso

Obsahový marketing je jeden z najefektívnejších marketingových  kanálov a je zdrojom prirodzenej návštevnosti webu. Navyše, ak sa rozhodnete tento obsah vytvárať sami doma pri čaji, nemusí vás stáť ani korunu. Samozrejme, nie každý má na to priestor. V tomto prípade dopomôžu copywriteri, ktorí vaše myšlienky vedia premeniť na plnohodnotný článok.

A nezabudnite na to, že najťažšie je sa k tomu dokopať, potom to už ide samo. 🙂

Držím palce.

Zdieľať článok