V jeden júnový štvrtok sme sa po tretíkrát zapojili do Kreatívneho maratónu Pro Bono, ktorý organizuje Nadácia Pontis. Tentokrát sme spolu s agentúrou This is Locco pracovali na peknej kampani #GivingTuesday. Tá mala za cieľ uviesť deň dobrovoľníctva Giving Tuesday prvýkrát na Slovensku.

Medzinárodná iniciatíva #GivingTuesday vznikla v roku 2012 ako sviatok štedrosti, dávania a dobrovoľníctva. Koná sa každoročne v utorok po Dni vďakyvzdania v USA a v dvoch obrovských nákupných dňoch, Black Friday a Cyber Monday. V roku 2016 sa do nej zapojilo už 98 krajín. Tento rok pripadne na 28. novembra 2017 a nadácia Pontis ho chce po prvýkrát uviesť ako tradíciu dňa darovania.

Nášmu art directorovi Makimu a designerovi Šurďovi sa za neuveriteľných šesť hodín podarilo vytvoriť návrh designu na nový web, printy, komunikáciu na sociálnych sieťach, ktorú mala na starosť agentúra This is Locco.

V offlinovej časti sme navrhli spolupracovať s partnermi iniciatívy a využiť ich vlastný mediálny priestor. V ich výkladoch, inzercii a banneroch povieme, že ich produkt bude v utorok zadarmo. Pôsobiť chceme výpredajovo a donútiť diváka prečítať si riadky o Giving Tuesday. Kampaň podporíme aj pomocou našich online partnerov, napr. Zľava dňa. Tam budeme inzerovať podozrivo atraktívne ponuky, ktoré po rozkliknutí otvoria pop-up okno s explikáciou.

A plánujeme aj malú guerillu. Na rôzne bazáre zavesíme inzerát o tom, že darujeme veci zdarma, no v SMS a e-maili dostane záujemca opäť info o #GivingTuesday.

 

Zdieľať článok