Rok 2014 bol pre značku Corgoň v online priestore prelomový a musíme sa pochváliť, že je to aj naša zásluha. Klientovi sme priniesli riešenie s vysokou pridanou hodnotou, pozitívnym efektom na vnímanie značky a opakovane sme tak potvrdili našu silu v online.

Na čom sme zamakali

Pracovali sme súbežne na niekoľkých platformách: webovej stránke, contentovej platforme Chlapský výber, newsletteri a facebookovej fanpage. V komunikácii sme efektívnym spôsobom využili cross-promotion, vďaka čomu sa nám podarilo zapojiť fanúšikov značky do všetkých spomínaných platforiem. Táto cross-promotion kontinuálne pokračuje s cieľom prezentovať Corgoň ako značku, ktorá ponúka svojim fanúšikom nielen produkt, ale aj zábavný content s množstvom zaujímavých informácií.

Corgoň platformy - ilustračný obrázok

Výsledky hovoria za všetko

Nami realizované zmeny sa prejavili výrazne vyšším zapájaním sa fanúšikov na Facebooku, ako aj rastom návštevnosti contentovej platformy Chlapský výber. Počas minulého roka sme zvýšili počet fanúšikov na Facebooku takmer 2,5-násobne na súčasných takmer 15 tisíc a v stúpajúcom trende pokračujeme v priemere o 4 % mesačne. Vďaka aktívnej fanbase sa nám ďalej darí znižovať bounce rate, zvyšovať average time on site, spĺňať nastavené konverzie ako na webe, tak aj na contentových platformách. Ale to nie je všetko. V meranom benchmarku v septembri 2014 sa značka Corgoň umiestnila na 3. mieste v rebríčku najvyššieho engagementu v národnom reporte Social Bakers.

Úplne nový korporátny web

Naša online komunikácia pre Corgoň úspešne pokračuje aj v novom roku. Najnovšie sme spustili úplne novú, vylepšenú webovú stránku corgon.sk, ktorá prepája všetky vybrané platformy pod jednou strechou. Očakávame od nej ďalšie zvyšovanie sledovaných parametrov a hlavne spokojnosť zo strany jej návštevníkov. Samozrejme, uvítame každé pripomienky, rady a nápady, ako ju ešte viac vylepšiť.

Náhľad stránky corgon.sk

 

Sme radi, že práca celého nášho tímu priniesla želané výsledky a tešíme sa na ďalšie podobné joby. A ak by to mala byť ďalšia pivná značka, určite nebudeme proti 🙂

 

Zdieľať článok
  • Johny

    ok, ale mate to cele trosku prePLATFORMovane na tak maly clanok

  • quakar

    Korporátny web?! Upresnite len to, že ste im pripravili nový web pre značku RGŇ – predpokladám, že z Corgoňu sa nestane korporácia, ale zostane značkou piva 🙂